tisdag 19 maj 2009

Överraskningen





Jaha då var det äntligen dags! I en veckas tid har jag och sambon slitit som djur på kvällar och nätter för att få rummet färdigt till bonusdotterns födelsedag. Vi hoppas verkligen att hon kommer att gilla det!
Sminkhörnan består av Ikeas fira byråer att ha smink, snoddar och smågrejer i. Den "fårskinnsklädda" fåtöljen är en gammal 70-tals stol som jag hittade på vinden när vi köpte huset som jag klätt om och slipat ner och lackat. Bordet är ett klaffbord så att hon kan välja att "ta bort" det om hon vill för att få större plats. Sängaveln har sambon designat och snickrat ihop. Blev jättefin tycker jag!

2 kommentarer:

  1. Blev jättefint systra! Det gjorde ni bra.
    Kram o puss

    SvaraRadera
  2. lite sent nu.
    men jag älskade det! tack :)
    /jennie

    SvaraRadera