torsdag 22 april 2010

Längtar efter mer tid...

Eftersom jobbet upptar det mesta av min lediga tid just nu då jag förbereder hemgång får mitt sovpåsprojekt avvakta till helgen. Ska åka och köpa ngt mysigt tyg till filt också imorgon. Lite pyssel får det ju bli nu när mannen fått för sig att ta sig an motorsågen och fälla en massa träd i helgen. Aktiviteter inomhus känns ju passande då :) Tänkte kanske också göra ett mysigt vetehjärta att lägga i fotändan på vagnen. Imorse fick jag nämligen skrapa bilen LÄNGE innan jag kunde ge mig ut på vägarna. Nej, nu är det dags att gå upp och måla spjälsängen en gång till...

Måste försöka komma underfund med hur man piffar upp bloggen också. Alla andras bloggar ser så mysiga och inbjudande ut. Hur gör man? Lite fortbildning i helgen kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar