söndag 15 augusti 2010

Spis utan gas...



Älskingen och jag har pga min oro för gasspisen bestämt oss för att istället investera i ikeas varmluftsugn och micro samt en induktionshäll. Vet att det är många som tycker att jag är kocko, men jag får en klump i magen av tanken på läckande och expolsiv gas inomhus....
Medan snickarna har helg, görs andra projekt klara. Få se hur långt de kommer denna veckan? Längtar så efter ett kök!!! Just nu äter vi micromat dygnet runt...bjääääk.....
Vi har också funderat över garderobsalternativ till hallen. Älskar IKEAs hemnes klädskåp, men älsklingen är skeptisk. Tänk 2 sådana i våran hall. Det kallar jag förvaring! Vi får väl se...
Trevlig söndagkväll på er!

2 kommentarer:

  1. Jag tror att många delar din oro för läckande gas i köket. Jag tycker att din synpunkt om läckande gas är jättebra. Kan jag få citera den och kommentera den på min hemsida http://www.byggaom.se? Den skulle passa väldigt bra där tycker jag.
    Hälsningar,
    Holger

    SvaraRadera
  2. Naturligtvis får du det! Ja, varför gas, när det finns induktion?

    Ha det gott!

    SvaraRadera