onsdag 22 september 2010

Doppresenter





Tänkte visa några av de fina doppresenter lillebror fått. Jättefina saker som jag är övertygad om att han kommer att ha stor glädje av. Tack alla!

Idag började vi dagen med smörgåsar med gårdagens hemgjorda äppelmarmelad på. Mums!!! Vi provade också att göra egen äppelglass som lillan nu längtar efter att få smaka. Det tar ju lite längre tid när man inte har någon glassmaskin. Kanske det kan bli nästa köksmaskinsinköp? Idag blir det fortsatt höststädning utomhus och förberedelser för att köra skit till tippen imorgon. Äntligen lite ordning! Hoppas bara att regnet håller sig borta så att vi kan vara ute hela förmiddagen!

Annars har jag fått en del projekt på hjärnan som jag har svårt att släppa. Lite julklappar kanske? Vi får väl se om tiden räcker till.

Ha en härlig lillördag vänner
Kram

2 kommentarer:

  1. Har du slutat blogga?

    SvaraRadera
  2. Nej inte för alltid hoppas jag, men att ha två små barn tod lite mer tid än jag trodde så just nu ligger det på is lite...men snart ska jag nog vara igång igen :-)

    SvaraRadera