tisdag 7 september 2010

Längtar!

Hängande trådkorgar som ska pryda fönstret vid diskbänken och fyllas med vackra blommor eller väldoftande örter.

Vackra vita lyktor Romantica från ellso.se. Kostar 179:- resp 169:-/st.

Trådlös vit telefon från Philips med 2 handenheter.

Ja, nu var det ett tag sedan jag bloggade. Köket är fortfarande inte färdigt och tålamodet börjar tryta. och vi börjar bli gott trötta på micromat och annat slask... I helgen ska vi ha dop här och jag hoppas innerligt att det är färdigt tills på fredag så jag hinner pynta och greja iordning både kök och resten av huset samt laga all mat...

Idag ska jag hämta ut mitt paket på posten med de fina sakerna ovan som jag beställt från ellos. De har mkt fina inredningsgrejer i år tycker jag. Beställde också en ny telefon med två handenheter så man ska slippa leta ihjäl sig efter den varje gång det ringer. Det blev en vit från Philips! Är så trött på dem där fula svarta....

Igår kväll tapetserade vi klart matsalsdelen och det blev såååå fint. Jag älskar det! Jag kommer förmodligen bosätta mig dygnet runt i köket när det är klart :-)
Idag lyser solen ute och jag ska försöka hinna rensa och städa undan lite emellanåt åt här hemma och ta mig ut med barnen en sväng.
Ha en bra dag och kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar