fredag 30 juli 2010

Lite nytt kanske...

Anette heter tjejen som gör de här vackra brödkorgarna. Kolla in hennes blogg på countrymore.blogspot.com. En sån här bara måste jag ha i mitt nya kök!
Green gates fina förvaringspåsar som man inte kan få nog av. Kanske nåt för tvättstugan? Men jag syr nog min egen variant tror jag...

Anslagstavla från Ikea. Ska sitta i hallen, för meddelanden och "inte glömma!". Ska naturligtvis bli vit den också :)


Besticklåda från Ikea. Med lite färg, blir den en snygg lösning att ha framme. Förvaring för ljus eller helt enkelt smidig mobil besticklåda...
En ny regnig dag ute...kanske ett kort besök på stan och fortsatt målning? Nu ska jag njuta med en kopp framför Ernst med sovande Lillebror i famnen. Mysigt!

Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar