lördag 8 maj 2010

Härliga lördag!


Vaknade 5.30 imorse och kunde inte somna om. Låg och vred mig till kl 7 och sedan var jag tvungen att stiga upp och koka lite te. Tänkte åka iväg till secondhandbutiken idag och kika lite, men är osäker på hur mycket jag orkar nu när förvärkarna gör sig tydligt påminda. Har dock så mkt jag skulle vilja göra/hinna. Iaf är spjälisen på plats nu. Ska bara sy ett överkast så att den smälter in lite bättre i sovrummet. Lillan blev väldigt avundsjuk igår så jag lovade att mysa till hennes nya säng lite mer med kuddar och så. Hon ville bestämt ha en kudde som det stod älskling på, så den är nu under produktion. Hittade också en vagn på nätet som jag tänkte åka och kolla på. Köpte en begagnad av en kompis, men insåg snart att hjulen var för små för att promenera med här på landet så det blir tyvärr till att skaffa en ny. Hoppas det blir en härlig dag idag och att bebisen kanske iaf vill stanna kvar till imorgon så jag hinner med allt här hemma!

Kram

2 kommentarer:

  1. Jag har läst din blogg ett tag nu. Den är riktigt kul att läsa! Du är så kreativ!

    Men jag undrar om du kan introducera oss(dina läsare) för dig själv lite mer?
    Vad du jobbar med, intressen och allt man kan tänka sig :) Skulle vara kul att veta vems dagar det är man läser om egentligen :)

    P.S. Självklart ska du inte gå ut med namn, adress osv.

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Tack! Vad kul att du tycker det! Ska fundera på detta. För mig är en del av charmen med bloggandet att vara lite hemlig! :)

    SvaraRadera