söndag 23 maj 2010

Nya söta tyger och kalas

Igår var jag ner till tygaffären och skulle fylla på med lite nödvändigheter och rotade lite i stuvhögen, vilket resulterade i en påse med jättesöta stuvbitar, perfekta för lite nya sommarkläder till Lillan. Resten av dagen spenderade jag genom att storhandla och städa hemma medan maken fixade ute i trädgården. Allt för att förbereda bonusdotterns 18-årskalas idag. På kvällen lyckades jag dock hinna sy ihop Lillans byxor, som jag fick lov att sprätta upp och sy om 2 ggr för att hjärnan inte lyckades fungera direkt :-). Hur svårt kan det va? Ikväll ska jag ta mig an ett eget mönster för första gången. Få se hur det går?!
Söndagskramar på er allihop!

1 kommentar:

  1. Du är så redig, beundrar dig :)Kul för Moa med nya kläder, som dessutom mamma har gjort.

    Ha så trevligt på kalaset idag. Kuta runt lite så kommer nog bebben snart.
    Kram Caroline

    SvaraRadera